Nechte Česko čechům

Ať už tento nadpis zní jakkoli směšně,vyjadřuje postoj jednoho člověka,který nechce aby země,ve které žije on,jeho rodina a jeho děti byla nejen ruskou kolonií,ale i tou americkou. Samozřejmě mě můžete vyzvat,ať se odstěhuji do Ruska,pokud věříte,že jsem rusomil. V takovém případě já můžu vyzvat vás nasedněte laskavě na jízdu dragounů a odstěhujte se do zaslíbené země,které tak očividně lezete do zadku....

Pokud je ta země tak dokonalá,proč jsou ve školách detektory kovů a hromadné pouliční nepokoje,když nějaký policista "pomáhá a chrání"?

Můžete mi tu vysvětlovat pohádky z dějepisu,které píší vítězové nikoli poražení,ale nikdo z proamerických kolaborantů doposud nevyvrátil fakt,že USA jsou za osmnáct a Rusko bez dvou za dvacet. 

Tyto dvě velmoci umí spolu jenom soupeřit.Ve druhé světové,kdo první obsadí Berlín. Ve studené,kdo první obsadí Měsíc a najednou mám věřit neuvěřitelně pokryteckému blábolu o zlém rusovi a hodném strýčkovi Samovi,který nemá žádné ambice?

Islámský stát není příčina.Je to konečný produkt nepovedených amerických anexí,které tak civilizovaně nazýváme "boj s terorismem".Nyní ohrožuje celý svět.

Ruské přelety nad pobaltskými státy chválit nehodlám,ale nezapomněl jsem na americké přelety bombardérů nad Severní koreou. Nejen Evropa, NATO, ale i Putin v Rusku lidově řečeno "držel hubu" a nikdo Obamu na "kobereček nezval", přestože suverenita USA ohrožena nebyla a Jižní Korea má armádu vlastní. Vlastně mě podivuje sebeovládání Číny,jako hlavního věřitele amerického dluhu.

Respektuji, že konvoj se vrací z jakéhosi cvičení. Z podobného důvodu může česká armáda provést cvičení členských států NATO na hranicích s Norskem. V oficiálním prohlášení půjde jen o cvičení, "mezi řádky" budeme vědět proč.Podle smluvních pitomostí, které tak deklarujete v diskuzích, by měly mít ostatní členské státy NATO jakousi povinnost nechat projet českou armádu,poskytnout posily v případě války a zase "držet hubu a zpátky ni krok". 

Děkuji nechci ani já, ani moje děti a dokud mám vyživovací povinnost budu mít názor i za ně. Nejsme Rusové,ani Američané. Jsme jen Češi, kteří chtějí fér hodnocení pro obě velmoci,nikoli jen půl pravdy. Americký konvoj tedy respektuji,ale pokud mi tady v Česku chtějí proruští a proameričtí soudruzi hýkat svoje demagogické polopravdy můžou- jak už jsem zmínil na začátku- se odstěhovat do zemí tak zaslíbených a nechat Česko Čechům.

Autor: Michal Svoboda | čtvrtek 19.3.2015 21:18 | karma článku: 23,31 | přečteno: 509x
  • Další články autora

Michal Svoboda

Šílené tempo zdravotníků

26.9.2023 v 10:30 | Karma: 10,22

Michal Svoboda

Pacifistický hyenismus zakončení

10.4.2022 v 15:33 | Karma: 16,39
  • Počet článků 112
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1021x
Jsem zlý,drzý,arogantní,hloupý,sebestředný,egoistický prostě jsem odrazem svých kritiků!
Jsem zastánce metody "cukru" pro lidi,kteří se zaslouží a "biče" pro lidi,kteří si koledují.

Seznam rubrik