Michal Svoboda

Nabídněte pomoc migrantům?

18. 06. 2015 8:30:58
Já osobně jsem schopen nabídnout pořádný klacek na všechny politiky,kteří-zejména v Itálii-si udělali z uprchlíků pořádný byznys a teď to máme uklízet?

Problém není v migrantech,ale v lidech,kteří je oblbují slovy:"jeďte do Evropy,budete se mít dobře" a v hostitelském přístavu pak vyinkasují Eura.Nejsem přesný znalec Italských poměrů,ale zajímá mě odpověď na tuto otázku:

Jaké zisky má agentura pro začleňování sicilská Cosa Nostra a její političtí podržtaškové?

A můžeme tuto otázku dále rozvést:

Jak je možné,že EU drze vydírá státy Visegrádu včetně Česka,ale zároveň nežene Itálii k zodpovědnosti za tento stav?

Nebudu si dělat zbytečné iluze,že mi nějaký papaláš z Bruselu na tyto dvě otázky odpoví.Nemá cenu očekávat,že mi odpoví premiér Sobotka,nebo ministr Chládek.Ale jedno vím jistě a žádný eurohujer mě nepřesvědčí o opaku.

Jediné hlavní kritérium pro kvótu má být prokázána vojenská účast a množství jednotek v dané zemi,odkud migranti prchají!!!

Z tohoto pohledu jsem schopen akceptovat poskytnout azyl takovému množství uprchlíků,které je přímo úměrné množství jednotek naší slavné protichemické roty,či našich vojáků v zahraničních misí.

Vlastně celé NATO je jedna mafiánská komedie,jelikož nám přijde "befehl shora" a my musíme sklapnout podpatky a poslat vojáky,aniž bychom měli právo se ptát,zda účel vojenských misí nebyl náhodou zneužit pro hyenistickou honbu za ropou.

Klidně se může rozpadnout Schengen-jak nám je vyhrožováno-protože to byla jedna velká lež,která oblbnula tisíce voličů v referendu o EU.

Pokud tenkrát - v době referenda o vstupu do EU - bylo využívání výhody volného pohybu osob, zboží a služeb podmíněno členstvím v EU,jak je možné,že jsou v Schengenském prostoru dodnes tři státy (Norsko, Lichtenštejnsko, Švýcarsko), které nejsou členy, ale zároveň požívají výhod EU?

Autor: Michal Svoboda | karma: 33.54 | přečteno: 1746 ×
Poslední články autora