Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

Mončí

10. 11. 2009 13:31
Prásknu to i sem:-)

Myslíte,že je vhodné,aby mentálně nevyzrálý autor publikoval na blogu?

0 0
možnosti
A

anothai

8. 11. 2009 18:49
demagogie_

Váš článek mě zaujal svým spravedlivým rozhorčením pro věc a svoji pravdu natolik, že jsem si musela přečíst i jeho příčinu (první článek). Najednu stranu s Vámi souhlasím, ale na druhou stranu si myslím, že právě tyto mezní situace (což narození dítěte je), mají zásadní dopad na chování mladých lidí. Převážná většina z nich se změní a začne přemýšlet v zájmu svých dětí a dívají se do budoucnosti se zodpovědností. A ti, které dítě nezměnilo, ty nezmění nic. To byste je musel sterilizovat. Je to všechno o lidech.

0 0
možnosti
M

MichalSvoboda

21. 11. 2009 15:02
Re: demagogie_

Nemusel,je mnohem demokratičtější řešení.Přestaňte pořád používat sterilizaci,stačí jednoduchý kompromis.

0 0
možnosti
DH

daris

8. 11. 2009 11:58
Pane autore,

musím říct, že ačkoliv jsem se moc snažila, tak Vaše oba články jsem vůbec nepochopila. Dcera se mi narodila když mi bylo 20 let /a pár měsíců/, o tři roky později pak syn. Dnes dcera studuje třetím rokem gymnázium s vyznamenáním, syn je zatím na základní škole a věnuje se sportu. Pevně věřím, že své děti vychovávám dobře. Pár let jsme bydleli v podnájmu, teď už ve svém domku. Měla jsem asi štěstí na své i manželovy rodiče - místo aby nám dali pár facek /jak doporučujete/ nás sem tam pozvali o víkendu na oběd, a teď jim to rádi vracíme. Nevím ale co vám jednou bude vracet Váš syn, když ho zfackujete a zkritizujete spolu s jeho nezodpovědnou přítelkyní... Jsem si naprosto jistá, že kdyby mi ať dcera nebo syn oznámili, že čekají miminko, tak místo pár facek a kritiky bych se jim snažila spíš pomoct. Na rozdíl od Vás si ale nemyslím, že je lepší s dítětem počkat až po koupi auta, dovolené v Řecku, kariéře, splacené hypotéce atd.... To už by ani žádné dítě nemuselo přijít...

0 0
možnosti
M

Mončí

8. 11. 2009 5:49
Ještě tohle,pane autore,

už vaše věta v úvodu:Mojí chybou bylo,že na diskuzi se nepohybují jen myslící lidé.To je taky jedna z "perel",ne?Z toho vyznívá,že kdo bude na diskuzi řvát jaké máte supr názory je myslící a kdo napíše svůj názor,jiný než máte vy,je blbec?!Trošku to připomíná nevychovaného spratka na písečku,který si myslí,že má nejhezčí bábovičky a propadá hysterii,když má někdo,podle názoru většiny,hezčí.Jinak váš dnešní článek není o nic lepší než ten minulý,ani v něm není víc rozumných myšlenek.

0 0
možnosti
MS

blob

8. 11. 2009 8:56
Re: Ještě tohle,pane autore,

Mončí, Vy se mi líbíteR^

0 0
možnosti
N

norayellow

8. 11. 2009 5:28
To jsem ja

ta "perla" diskuse. Moc jste me pobavil, kdoby to byl rekl ze jeste ve svem veku dokazi muzi takhle nadzvednout mandle. Takze p. blogere, babicka jsem. Nad hlavou mi kdyz jsem rodila nastesti zadne bomby nepadaly. Ujistuji vas, ze ikdyby padaly tak bych sve deti stejne delala a mela. Protoze obe jsem delala s laskou a vubec jsem u toho nemyslela na autom. pracku. U prvniho jsem ji ani nemela, bydlela jsem v horach na Slovensku a vzhledem k problemum vyjeti fekalniho vozu na vyvezeni septiku v zimnich mesicich (v Tatrach zima dlouha) a k heslu mych domacich "je treba robit a sporit" jsem chodila denne machat pradlo na vodu. V zime se vysekala dira do zamrzleho potoka. Par kousku mi take uplavalo. 1. dite jsem mela v dobe kdy jsem absolutne nebyla exist. zajistena a bylo nam to s jejim tatou uplne jedno. To vsechno odnesl cas, deti uz jsou dospele a ja babicka. A vy rozcileny muz. Doufam ze mi v dalsim pokracovani vasich hlubokych uvah opet oznacite za "perlu" prani pradla v potoce.

0 0
možnosti
M

Mončí

8. 11. 2009 5:31
Re: To jsem ja

R^R^R^

0 0
možnosti
M

Mončí

8. 11. 2009 4:10
Vážený autore,

moc se mi líbí,jak jste si zdůvodnil,že článek je pravdivý.Většina diskutujících s vaším názorem nesouhlasila,takže vlastně vy máte pravdu,to mi připadá směšné,možná trochu samolibé?

0 0
možnosti
MM

martinmalek

7. 11. 2009 22:56
Více takových blogů

a o směšnost českého národa je opavdu skvěle postaráno.

Nic ve zlém autore:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 112
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1021x
Jsem zlý,drzý,arogantní,hloupý,sebestředný,egoistický prostě jsem odrazem svých kritiků!
Jsem zastánce metody "cukru" pro lidi,kteří se zaslouží a "biče" pro lidi,kteří si koledují.

Seznam rubrik