Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

Jay6

18. 11. 2009 5:45
Žádná totalita,jen prodrvé dodržování zákona.

Opravdu nám toho do dosažení úrovně normální civilizované demokratické země hodně chybí.Například v roce 1989 jsme nastolili demokracii,ale nějak nám tu při tom chyběli skuteční demokraté.A to se příliš nezměnilo.Místo,aby tu za 20 let vyrostla nová generace lidí vyznávajících demokracii tak tady máme ty kterým se zdá demokracie příliš slabá a málo akční.Ale svým postojem k demokracii ovlivňujeme každý den její kvalitu.Skutečně neznám nikoho ve vyspělé demokratické zemi,který by místo výrazu prosté dodržování zákonů nebo úcta k právnímu řadu pronesl slova,že potřebujeme injekci totality.Možná ji potřebuje autor.Já si s prominutím nechám tu slabou demokracii.O injekce tohoto typu nemám zájem!

0 0
možnosti
M

MichalSvoboda

21. 11. 2009 14:59
Re: Žádná totalita,jen prodrvé dodržování zákona.

Děkuju za příspěvek.Souhlasím částečně.Budeme diskutovat o prostém dodržování zákonů a ůctě k právnímu řádu.Můžete mi odpovědět jakými lidumilnými prostředky chcete docílit dodržování a úctě?Máte nějaké konkrétní demokratické řešení a vysvětlíte mi proč té ucty ubývá?Já zase nemám zájem o demokracii tohoto typu a pokud nenajdeme společný kompromis,pak pro mě tato společnost nepatří do vyspělé demokratické země.

0 0
možnosti
  • Počet článků 112
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1021x
Jsem zlý,drzý,arogantní,hloupý,sebestředný,egoistický prostě jsem odrazem svých kritiků!
Jsem zastánce metody "cukru" pro lidi,kteří se zaslouží a "biče" pro lidi,kteří si koledují.

Seznam rubrik