Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BH

BoboHml

1. 12. 2009 16:05
To já mám lepší nápad

navrhuji,aby každý hned po porodu vzal dítě a strčil ho do kojeneckého ústavu.

Takový lidé pak mohou jít hned pracovat,odvádět daně,nebudou čerpat žádná volna,když dítě onemocní a stát ušetří podporu v mateřství.No a své dítě si vyzvednou až budou samostatní,či dokonce vydělávající.

Prostě nádhera,co na tom že náklady na 1 dítě se v kojeneckém ústavu a v dětském domově pohybují okolo 20 tis.na měsíc,prvotní je přeci ušetřená mateřská.

0 0
možnosti
DH

daris

22. 11. 2009 20:17
Zrušení příspěvku na rodičovskou péči?

Tak to byste asi zavařil mnoha maminkám. To porodné by se možná dalo oželet, ale se zrušením rodičovského příspěvku nesouhlasím. Myslím, že ty děti to pak státu mnohonásobně vrátí až budou platit daně a pojištění. Můj první manžel mě opustil, když jsem byla těhotná - taky zjistil, že si ještě nic neužil. A můžu říct, že si nedovedu představit, co bych bez rodičovského příspěvku asi dělala. V našem státě je tolik zbytečných výdajů, že s rodičovským příspěvkem to moc nezachráníte.

0 0
možnosti
PV

Lumenn-verya

22. 11. 2009 18:36
Naivko

A vy si myslíte, že ta almužna, co je dnes jako mateřská či porodné někoho motivuje? A když ji zrušíme úplně a založíme jakousi půjčku (no potěš koště, půjčka na cokoliv, dokonce i na dítě, je mi zle...), máte pocit, že bude dětí více? Nebo že ještě někdo bude mít chuť mít dítě? Krom těch nejbohatších si to totiž nikdo nebude moct dovolit.

Je mi dvacet let a uvažuju o tom, že si chci během pár let pořídit dítě. Pokud bych ale neměla žádné hmotné zázemí ve formě mateřské, pak bych své plány asi byla nucena přehodnotit. Tak nevýmýšlejte krávoviny - to že vy nechcete dítě, je váš problém. Ale to, že odmítáte, aby z vašich daní a pojištění byly placeny mateřské dovolené jiných, je docela sobecké, nemyslíte?

0 0
možnosti
  • Počet článků 112
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1021x
Jsem zlý,drzý,arogantní,hloupý,sebestředný,egoistický prostě jsem odrazem svých kritiků!
Jsem zastánce metody "cukru" pro lidi,kteří se zaslouží a "biče" pro lidi,kteří si koledují.

Seznam rubrik