Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kaktusak

14. 2. 2010 1:51
Levicoví Řekové zdědili zadlužení

po pravicové vládě, tedy podobně jako u nás.

0 0
možnosti

fairplay

13. 2. 2010 18:36
Rozdělit se s potřebnějšími umí jen charakter

Pane autore, není nic krásnějšího než dávat. Myslím tím rozumně se rozdělit s přáteli. Vždyť to říká i staré moudro. Snídani sněz sám, o oběd se poděl s přítelem a večeři daruj nepříteli. Pokud vyděláváte dost peněz, hrozí vám to, že pokud budete hodně jíst, tak budete obézní a brzy zemřete.

Já moc peněz nemám, ale vždycky se o ně podělím s ještě potřebnějšími. A věřte mi, že mám hezký pocit v duši. Ono se vám totiž může stát, že pokud budete křečkovat, tak o všechny peníze můžete přijít - třeba vás někdo okrade! A do hrobu si peníze také nevezmete. tam - v nebi se Vás nebudou ptát kolik peněz jste našetřil, protože ty si do rakve nevezmete, ale zeptají se Vás, kolika lidem jste pomohl. Tak si teď cvičně představete, co odpovíte. Boží soud je totiž nemilosrdný a klidně se Vám může stát, že se příště narodíte jako bezdomovec. A pak možná budete rád, když vám nějaký kamarád pomůže

0 0
možnosti

milanalois

13. 2. 2010 14:46
Dlouhý pel-mel.

Měl jste to rozdělit na tři články.

Tak snad příště...

0 0
možnosti
  • Počet článků 112
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1021x
Jsem zlý,drzý,arogantní,hloupý,sebestředný,egoistický prostě jsem odrazem svých kritiků!
Jsem zastánce metody "cukru" pro lidi,kteří se zaslouží a "biče" pro lidi,kteří si koledují.

Seznam rubrik