Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

z-VV-na-bliti

2. 11. 2011 19:32
Experti?

Jakou maji tihle "experti" erudici a kvalifikaci? Vzdyt sam Huml je jen bejvalej esenbak bez reevabntniho vzdelani. Cekal bych, ze se media (vcetne lziDnesu) techhle zkratek vyvarujou. Ale mozna, jak se rika, po jejich ovoci poznate je.

0 0
možnosti
J

ježo

2. 11. 2011 20:07
Re: Experti?

No pokud mne paměť neklame,byl p.Huml náčelníkem dopravní policie.Za komančů,ale náčelníkem.Už tím,že nemá dle Vás vzdělání(nevím co je reevabntního)a přesto se vypracoval na tenhle post o něčem svědčí.

0 0
možnosti
V

villík

2. 11. 2011 16:27
Zima - nezima, my odchovaní na OR6....

..jsme zimy odjezdili, nebourali a vrátili se ve zdraví domů.....  A zákon na to nebyl.....  ;-)

Tím chci říct, že totální blbci se vybourají nebo někoho dalšího sejmou nezávisle na tom, co mají obutý na ráfkách...

A bohužel není reálná možnost se jich úplně zbavit.....

1 0
možnosti
J

ježo

2. 11. 2011 20:11
Re: Zima - nezima, my odchovaní na OR6....

A to se zdaleka nesolilo jako dnes.Na druhou stranu nebyl zdaleka takový provoz.Jenže odvolávat se dnes na zdravý rozum se tak nějak nenosí.

0 0
možnosti
L

lomihnát.

2. 11. 2011 12:33
Vy jste pouhý salonní žvanil.

Dokážete pouze rádobysžíravě kritizovat, abyste v závěru svého nářku jednou větou poznamenal, že "zákon musí být jasný".

Mimo to, že třeba mně zákon jasný je, - co kdybyste se snížil, a napsal, JAK SI TO PŘEDSTAVUJETE VY?

Ať se taky zasmějeme, jo?

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

2. 11. 2011 12:32
já bych řekl, že varianta ke které došli vcelku jde

sám jezdím hodně a včera jsem přezul....tchýni, která jezdí minimálně a nechtěla si je koupit, jsem je koupil sám, ať není přes zimu jak pes u boudy kvůli gumám nebo se někde nevymázne......ale po důchodci, kdo na to nemá a jezdí jednou týdně do konzumu po prohrnuté silnici bych to asi taky nevyžadoval.

S rozumem policistů mám v poslední době vcelku dobré zkušenosti.....a to jsem jako člověk vcelku rýpal. Zákon je dobrý.;-)

0 0
možnosti
L

lomihnát.

2. 11. 2011 12:34
Re: já bych řekl, že varianta ke které došli vcelku jde

R^

0 0
možnosti
PH

petrph

2. 11. 2011 12:12
tak nevím co včera

chtěl pan Huml obhajovat, ale ono to tak v současném znění zákona stojí "pokud  lze vzhledem k

povětrnostním podmínkám předpokládat, že se na pozemní komunikaci během

jízdy může vyskytovat souvislá vrstva sněhu, led nebo námraza,..."

Neboli, zákon skutečně dává občanovi možnost aby na zimu nepřezouval, pokud předpokládá že bude vyjíždět pouze na krátké suché úseky v době kdy nepadá sníh, ani není souvislá vrstva sněhu ani led či námraza..

To co pan Huml požaduje, je nejen rovnost občana před zákonem. Takže když řidič řekne "já jsem nepředpokládal, že bude vrstva sněhu, námraza".. by mělo být na stejné úrovni když ho zastaví policajt a "řekne - já jsem předpokládal a Vy mi zaplatíte pokutu"... Ba dokonce, v duchu principu "občan smí všechno co zákonem není zakázáno, zatímco stát pouze to co je mu zákonem určeno" by mu ten policajt měl zasalutovat a omluvit se že ho obtěžoval...

0 0
možnosti
AT

asi tak

2. 11. 2011 11:15
to je blábol

1. než začnete psát nesmysly najděte si nezávislá testy, jak je to s těma zimníma pneumatikama

2. pokud někdo nemá mozek a oči, tak mu žádnej "expert" nepomůže

3. obdobnou úpravu mají i v okolních zemích

ps. nechcete jít kandidovat do parlamentu. jednodušší člověk co uvěří každý blbosti co je v novinách je pro lobisty poklad.

0 0
možnosti
AT

asi tak

2. 11. 2011 11:21
Re: to je blábol

a ještě dodatek. zmněnte si popisek u fotky. nikdo, kdo jen trochu logicky uvažuje, by takový blábol nenapsal

0 0
možnosti
DP

Dědek Plesnivák

2. 11. 2011 11:04
Naučte se

psát správně česky :-P

0 0
možnosti
JK

J.K.S

2. 11. 2011 10:59
Zimní pneu nemáme

a nehodláme si ho pořizovat. Je to dobré pro toho, kdo jezdí hodně. My vyjíždíme v zimě jen zřídka a na těch 10 km měsíčně se mi to nevyplatí. Takový stav, že by se počasí v našem městě změnilo během jedné hodiny, jsem zažila za svůj život jen jednou.  Ale předpověď počasí to avizovala, takže nešlo o nic nečekaného.

0 0
možnosti
L8

Livrak 8

2. 11. 2011 11:05
Re: Zimní pneu nemáme

Přesně tak, vždyt drtivá většina řidičů, jezdí pravidelně a často a ty přece zimáky mít budou. Těch svátečních je velmi málo a těch náhlých změn počasí jakbysmet. Opravdu velmi malá pravděpodobnost že se přihodí to co popisuje bloger.

0 0
možnosti
L8

Livrak 8

2. 11. 2011 10:58
Má pravdu

Já s ním souhlasim. Někdy v zimním období je tak pěkně, že kvetou stromy. Proč by si měl sváteční řidič který se za tohoto počasí rozhodne vyjet, měl kupovat zimáky. Někteří v zimě vůbec nejezdí a občas když je hezky vyjedou.

1 0
možnosti
J

jarno3

2. 11. 2011 10:47
Tak teda nevím,

proč se ještě najdou lidi, co označují Humla  "dopravním expertem". Zapšklý policajt, který  celý život znal jen flastrování řidičů ( stejně jako velkohubý Tržil), si své  "expertovství humlovství" vytvořil pouze mediálním humbukem za vydatné pomoci svých kamarádíčků z televize, kam se dostal při předčítání černé kroniky. Ideálem dopravy této policejní fosilie a jemu podobných omílačů dávno překonaných norem je provoz koňských spřežení či běžec s praporkem před vozidlem s motorem.

1 0
možnosti
J

ježo

2. 11. 2011 20:15
Re: Tak teda nevím,

Není jednodužší napsat nesnáším Humla?

0 0
možnosti
  • Počet článků 112
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1021x
Jsem zlý,drzý,arogantní,hloupý,sebestředný,egoistický prostě jsem odrazem svých kritiků!
Jsem zastánce metody "cukru" pro lidi,kteří se zaslouží a "biče" pro lidi,kteří si koledují.

Seznam rubrik