Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Metoděj Skřeček

6. 9. 2012 11:47
Zbytečná vyhláška

Především mě šlo o to, že předmětná vyhláška je zcela zbytečná. Nakonec jste si sám na většinu položených otázek odpověděl. Jistěže za svého psa odpovídám já a také za všechny škody, které způsobí, na to nepotřebuji žádnou městskou vyhlášku. Doporučuji si ji na webu našeho města přečíst ,je to bezzubý nesmysl.!!

1 0
možnosti

pedr64

6. 9. 2012 11:44
náhradu újmy od majitele

psa už dávno řeší občanský zákoník, k tomu žádné vyhlášky netřeba

0 0
možnosti

petrph

6. 9. 2012 11:24
co to je za demagogii?

". náhradu může požadovat po městu,který má odpovídat za pořádek "? Dejme to že mi někdo ukradne v tom městě auto, nebo mne někdo v tom městě okrade či oloupí. Mám snad nárok požadovat po tom městě náhradu škody "protože má odpovídat za pořádek " ????

0 0
možnosti
  • Počet článků 112
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1021x
Jsem zlý,drzý,arogantní,hloupý,sebestředný,egoistický prostě jsem odrazem svých kritiků!
Jsem zastánce metody "cukru" pro lidi,kteří se zaslouží a "biče" pro lidi,kteří si koledují.

Seznam rubrik