Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dívám se na volby i pozitivně. Vysoká účast občanů při první přímé volbě něco napovídá. Stále nám politici podsouvají, že nemáme na to, aby mohlo být u nás vyhlášeno referendum. Je vidět,že český občan na to má. [>-]Proto jsem pro přímou demokracii a zavedení obecného referenda. Pokud by tady bylo nemohly by projít nestoudné církevní restituce. Podle mne je nutno změnit  v někiterých bodech Ústavu a změnit volební zákony. Odvoláván í poslanců, politiků atd. Vážím si občanů, kteří stále bojuji za přímou demokracii a její rozšiřolvání. Proto fandím Velkému sněmu Holešovské výzvy., na který přišel pan Okamura, pan Bárta atd. V naší společnosti se něco děje a to je dobře.[>-]

0 0
možnosti

P88e67t82r 42S92k33á60c71e98l

27. 1. 2013 18:54

"Proč jste je-vážení voliči- tedy oba poslali do druhého kola,když jsou tak nežádoucí? Na výběr bylo devět kandidátů."

Z toho tři ženy a těch je v politice málo, že? A tak 2,5 milionu voličů (menšina) rozhodla, že dalších 6 milionů voličů (většina) si musí vybrat mezi dvěma kandidáty, které vůbec nevolila! Vzor demokracie? Domníval jsem se že vždy, tedy vždy se podřídí menšina většině. Pro první kolo voleb tohle neplatí, co s tím? Komu to vyhovuje?R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 112
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1021x
Jsem zlý,drzý,arogantní,hloupý,sebestředný,egoistický prostě jsem odrazem svých kritiků!
Jsem zastánce metody "cukru" pro lidi,kteří se zaslouží a "biče" pro lidi,kteří si koledují.

Seznam rubrik