Diskuse

Hate free prezidentská vlajka projevem umění?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na takové věci o kterých jste se rozepsal se ani nedívám a ani si o nich nic nečtu, kromě tohoto článku, protože mne nezajímají. Spíš mě zajímá myšlení indoktrinovaných lidí.

Rozstříhání vlajky vrchního státního lupiče je mi ale velmi sympatické.

1 1
možnosti
MS

Kdyby tu vlajku nezničili tak jsou trenýrky pro mě pochopitelné.I z důvodu oposmlouvy a virozy klenotů.Ale další postoj u soudu jenom dokazuje,že konstruktivní dialog s nimi je předem boj s větrnými mlýny.Otázka na pováženou je,proč byla taková mediální vlna na hákové kříže a po vlajce neštěkne pes?Jak jste psal minule hadr jako hadr,kříže jako kříže tak proč to někdo tak dramatizoval?

0 0
možnosti
Foto

K92a31r69e69l 29C47a92c45h

29. 6. 2016 16:46

Já si myslím, že adekvátním trestem by mohl být, krom uhrazení škody a soudních výloh, výprask na holou zadnici provedený veřejně na Staromáku. Na klukovinu trest, který si hloupí kluci zaslouží. Jinak souhlas se článkem a karma.

2 0
možnosti