Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na takové věci o kterých jste se rozepsal se ani nedívám a ani si o nich nic nečtu, kromě tohoto článku, protože mne nezajímají. Spíš mě zajímá myšlení indoktrinovaných lidí.

Rozstříhání vlajky vrchního státního lupiče je mi ale velmi sympatické.

1 1
možnosti
MS

Kdyby tu vlajku nezničili tak jsou trenýrky pro mě pochopitelné.I z důvodu oposmlouvy a virozy klenotů.Ale další postoj u soudu jenom dokazuje,že konstruktivní dialog s nimi je předem boj s větrnými mlýny.Otázka na pováženou je,proč byla taková mediální vlna na hákové kříže a po vlajce neštěkne pes?Jak jste psal minule hadr jako hadr,kříže jako kříže tak proč to někdo tak dramatizoval?

0 0
možnosti
Foto

Jo to já nevím. Každý sleduje své zájmy. Ano, hadr jako hadr, ale tenhle byl evidentně zakoupen za státní, tedy ukradené peníze. Každý útok na symboly lupičů je mě sympatický.

1 1
možnosti
MS

Jinak děkuji,že jste si článek přečetl.Od vás bych to čekal nejméně,když váš postoj znám.To je důkaz,že jste otevřený argumentůmR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 112
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1021x
Jsem zlý,drzý,arogantní,hloupý,sebestředný,egoistický prostě jsem odrazem svých kritiků!
Jsem zastánce metody "cukru" pro lidi,kteří se zaslouží a "biče" pro lidi,kteří si koledují.

Seznam rubrik