Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J97a67n 59C14h13o73b76o16t 5923388549797

Na Váš článek jsem narazil náhodou, co mi na něm ale kroutí oči, je totální absence mezer v interpunkci. Pokud to není umělecká nadsázka, něco jako Ruda z Ostravy, nechtěl byste začít dělat za interpunkčními znaménky mezery? Mezera patří za - pozor, nikdy před - každou tečku, čárku, vykřičník - a VNĚ uvozovek.

Pak asi bude mnohem větší požitek Vaše texty číst.

Přeji Vám hodně zdaru!

0/0
28.4.2017 16:16

M41i64c66h86a69l 12S43v89o68b35o83d95a 5778268706341

Dobrý večer. Tenhle zlozvyk mám ještě ze školy za komunistů, kde se mezery neřešily. To teprve teď s novým fontem a způsobem psaní je to problém. Zvyk je železná košile. Ale je to pravda. Dnešní formuláře, smlouvy a elektronické vzkazy jsou zhotoveny podle nového způsobu psaní. Dnešní děti s tím problém mít nebudou, to jen vykopávky jako já.

0/0
28.4.2017 17:28

E56v80a 41K95o26r91b38e15l68o31v73á 4772866102

Tak se tohle téma rozjelo skoro všude, na Centrumu je rozhovor s Chalánkovou, s bombastickým titulkem. že single ženy jsou proti přirozenému řádu věcí. To jsem si ani neposlechla, už jsem starší osoba a musím dbát o svoje zdraví. Je zajímavé, že většina diskutujících před časem horlivě souhlasila, že holky jsou na světě proto, aby z nich byly maminky a teď se morálně rozhořčují nad tím, že holka, která nemá vhodného tatínka, by chtěla miminko. Ale kde ho vzít, když většina mužů děti mít nechce? Kdyby tady pánové, kteří dští morální rozhořčení na ženy radši zaměřili pozornost do svých řad a radili mladým mužům, aby se ženili a měli děti. A úplně nejvíc mě dostávají pánové, co tvrdí, zvulgarizovaně řečeno, že která nemůže podržet ani opilci na taneční zábavě, tak si dítě nezaslouží. Já nevím, proč by se měl kdo starat, když si žena zažádá o umělé oplodnění a sama si ho zaplatí. Ty, které se mateřstvím živí, umělé oplodnění nepotřebují, ty se spokojí s tím opilcem.

+2/0
28.4.2017 15:49

M27i33c88h13a58l 48S85v97o13b47o58d34a 5838808966341

Děkuju za příspěvek R^ O to víc mě zaráží,když tu morální síru dští některé ženy,od kterých bych čekal více empatie,než od mužů.

Ona ta menšina mužů,která dítě chce se ještě dá rozdělit na mnohem menší menšinu těch,kteří chtějí dítě doma vyrobené a ty,kteří jsou schopni překousnout svoje ego(a ego svých rodičů) a podpořit neplodnou partnerku doprovodem do centra.

Jednou moje dcery dospějí a třeba budou mít stejný problém.Nechci jim předávat svět,ve kterém se poníženě budou dovolovat o miminko.

0/0
28.4.2017 17:23

M56i31c42h79a89l 10S10v49o21b19o89d88a 5988698836191

Děkuji za příspěvky a hezký den všem.Jsem rád,že se tu kromě zamindrákovaných trolů také konečně objevili rozumní lidé,kteří se mnou sice nesouhlasí,ale jsou schopni to podat normálně.Jsou to samozřejmě silné argumenty(zdravotní rizika,sociální situace,mravní výchova a asi by se našly další.....)Než ale začneme vynášet rychlé soudy,jako lidi,kterých se článek opravdu týká,je třeba si objektivně uvědomit,že pokud neplodností netrpíme,nevidíme ten společenský cejch méněcennosti a že ten cejch se promítá také do vztahu.Z tohoto pohledu někomu radit najdi si partnera je opravdu směšné.

Ano dítě má právo na oba rodiče.Ale rodič není robot!Myslím si,že je spousta vdov,které upřely právo na dalšího otce a přesto vychovaly slušné lidi.Tím ovšem netvrdím,že to má být normou.Jen chci poukázat na fakt,že pokud jsou stejné povinnosti(sociální,zdravotní odvod),pak mají být stejná práva.

+1/0
28.4.2017 13:38
Foto

N10a64ď75a 45D20u78b22c33o75v32á 7955590974905

Myslím, že byste si měl přečíst článek paní Šichtařové...

+2/0
28.4.2017 10:52

M44a16r71t88i41n72a 76M47o87u17d42r10á 7130883636759

Zcela Vám unikla podstata problému.

+1/0
28.4.2017 10:06

E97v48a 70H23a24s15n68í73k58o34v35á 1824801976654

Dítě by nemělo být terapeutická pomůcka pro matku s bijícími biologickými hodinami na poplach. Bude to jednou samostatná bytost a dopředu účelově připravená o jednoho biologického rodiče. Neříkám, že otec je 100% nutný a často se na výchově nepodílí.

Nicméně naše společnost už je i tak namířená směrem k vyhynutí a kam povede možnost, aby single ženy měly dítě lusknutím prstů? Že se porody budou přesouvat někde v 50 rokům. Proč by se někdo namáhal zakládat rodinu, když dítě má jisté in vitro? O zdravotních hlediscích nemluvě.

+3/0
28.4.2017 10:04

J92a76n 32Z77á26t21u60r80e75c75k10ý 9613863807432

Z čeho usuzujete, že je společnost namířena směrem k vyhynutí? A možnost, že sigle ženy mohou mít dítě lusknutím prstů, je tady odjakživa. Proč by se porody měly přesouvat k 50 rokům?

+1/−1
28.4.2017 10:19

A80n73t61o61n18í90n 90R34e42č20e80k 9885172436170

I my v ČR už vymíráme. Jen díky přistěhovalcům z jiných zemí jsme poněkud v minulých dvou letech dosti mírně v počtu obyvatel vzrostli.

0/0
28.4.2017 12:30

J82a69k65u39b 26Š87o51l17c 8861108964865

Tak pokud berete za vymírání, že se počet původních Čechů snížil za posledních 10 let z 10.000.000 na 9.990.000, tak pak tedy vymíráme.

+4/0
28.4.2017 13:00

M82i41c80h33a93l 21S95v26o43b90o56d64a 5548228876241

Ano.To jsou rozumné argumenty proti.Děkuji za ně.

0/0
28.4.2017 13:41

P44e18t37r 89S25u46s59k22e 5196793923439

Pár věcí Vám asi uniklo.

Nezaznamenal jsem, že by někdo byl proti umělému oplodnění u párů, které nemohou mít děti (nějak se mi nelíbí termín "neplodný" pár).

Stejně tak asi nikdo z těch, které si berete na mušku, nebude doporučovat místo oplodnění adopci samotné ženě. Už proto, že podmínky pro adopci jsou asi přísnější než pro umělé oplodnění a oblbnout systém nebude sranda. Něco o tom vím, návštěvy sociálky pro ověření podmínek pro adoptované dítě nejsou obvykle formalita.

A vyšší daně pro bezdětné? Pokud to beru tak, že rodiče mají úlevu na dani, zní to výrazně lépe (a málokdo to bude rozporovat), ale v podstatě je to totéž, že?

A včem si opravdu neporozumíme, je můj názor, že alespoň na počátku by dítě mělo mít šanci na oba rodiče, kteří ho chtěli.

A ještě v jednom se neshodneme - já Vás nebudu nazývat "samozvaným bojovníkem za lepší svět", přestože máme jiný názor. Prostě s tím jenom nesouhlasím.

+5/0
28.4.2017 9:37

J82a86n 78Z29á36t66u95r22e45c92k46ý 9963603777622

Co to znamená, že by dítě mělo mít šanci na oba rodiče, kteří by ho chtěli - co to znamená, ta šance, jak si tom mám představit? Jakože ty rodiče nemá jisté, jeslti ho chtějí, že má jen blíže neurčenou pravděpodobnost na ně? A proč jen na počátku, proč ne i později? Má být rozvod či rozchod trestný čin?

0/0
28.4.2017 10:22

Z70d81e50n94e17k 59J60i90r50o49u84š76e13k 8480462494160

Nemá to být trestný čin. Ale také ne něco běžného, jako třeba vyhodit sešmajdané boty.

+3/0
28.4.2017 11:32

J42a76n 88Z75á93t43u29r61e74c89k63ý 9653553667182

Když to nemá být něco běžného a ani trestný čin, tak co to má vlastně být?

0/0
28.4.2017 13:17

P73e50t51r 61S57u87s52k92e 5976193753809

Šance na oba rodiče je to, co měly před možností umělého oplodnění všechny děti. Proměna té "šance" v realitu byla velmi vysoká - vlastně vždy, pokud otec nastávající matku neopustil (jo, vím, že i poté je "otcem") nebo nezemřel. Tedy v okamžiku početí existovali budoucí rodiče. A nechápu, proč do toho motáte nějakou trestnost rozvodu nebo rozchodu. To se vyloučit nedá nikdy a já o tom nic nepsal.

Ale dítě, které si pořídí samotná žena, nemá ani tu "šanci". Naopak pár, který chce umělé oplodnění podstoupit, tu příležitost dítěti poskytuje. A to i tehdy, pokud jeden z nich nebude biologickým rodičem. Prostě třeba na základě nějakého papíru ale hlavně na základě své vůle.

Jestliže příroda někde udělala "chybu" a dva lidé nemohou mít dítě, pak jsem pro tu chybu napravit. Na druhou stranu asi ta chyba není v tom, že žena není "samosprašná".

0/0
28.4.2017 14:18

M89i27c88h78a68l 14S70v12o27b58o10d95a 5908868396601

Zase si tolik nefanděte,že by se všechny v článku použité informace měly točit kolem vaší osoby.Jde o slepenec nejvíce používaných argumentů,které se objevily v diskuzích na toto téma a na blozích Idnesu(Můžete si zalistovat v historii a přesvědčit se.Já je jen poskládal do jednoho článku.

Pokud vezmu váš názor popořadě,tak by jste si měl uvědomit pár následujících reálných věcí.

1.Ten pár(s jedním neplodným partnerem),který tu deklarujete, podporuju také ale nebudu přehlížet nazanedbatelný fakt,že z takových párů ten plodný jedinec prostě a jednoduše odejde a to ještě před návštěvou centra.Proč by měl taky přispívat 12000 na hormonální injekce,když v něm chyba prostě není,že?A ještě lepší pozici má,když jsou na jeho straně rodiče,kteří chtějí vnouče postaru.Takže co by jste radil těm,kteří zůstanou opuštěni?

2.Na současné výši daňové zátěže se sice shodneme,ale bohužel oba víme a je to prokazatelně doložené například Bezděkovou komisí,že k udržení stability průběžného systému penzí musí být daňová zátěž ještě vyšší a také se o tom reálně uvažuje.

3.Pokud to okolnosti dovolují,tak samozřejmě nemám problém.Zde vám ale zase uniká jiný nezpochybnitelný fakt!Můžete mi napsat kolik vdov za protektorátu,komunismu upřelo svým dětem právo na dalšího otce,jestli mi rozumíte?Kolik jich je dnes perzekuováno za tento sobecký postoj?

A ještě mě zajímá jiný pohled.Jestli má být striktně dodrženo právo na oba rodiče nemělo by být zakázáno anonymní dárcovství?Můžete mi napsat kolik studentů a studentek si takovým způsobem přicházelo k financím?A kolik dnes jich zestárlo a je nyní v manželství?

Nazvěte mě jak uznáte za vhodné.Internet snese všechno,ale jak jsem psal na začátku,celý svět se netočí kolem vás.

0/0
28.4.2017 13:25

P92e52t26r 98S97u32s29k24e 5956533513969

Ježíši, jaké právo na rodiče? Já psal o šanci. Kromě toho, článek si k sobě nevztahuji, protože osobně se mě to netýká. Snad až na ty vdovy - moje babička ovdověla, když jejím dětem bylo 3 a 1 rok, a zůstala sama. A fakt bych ji za to nežaloval. Naopak, samoživitelkám je třeba pomáhat, protože až na výjimky (zejména u těch vdov) se toho otce asi nezbavily schválně..

Co se týká daňové zátěže, pak daně budou muset být rozhodně vyšší, pokud nebude podpora (zejména) pracujících rodičů s dětmi (tam je jakýsi předpoklad, že i ony budou přispívat do penzijního systému).

Ad absurdum - pak už by mě fakt zajímal názor na právo osamělého otce pořídit si dítě, pokud on sám není neplodný.

0/0
28.4.2017 14:38

M66i94c98h58a14l 63S60v56o14b86o46d17a 5548708266861

Ano to právo na rodiče,jsem vám podsunul,omlouvám se.Nebyl to úmysl,ale obyčejná nepozornost(moje blbost) a také nechal jsem se ovlivnit další nejvíce používanou argumentací lidí,kterých se článek opravdu týká.

Co se týká daňové zátěže,tak sám jste potvrdil,že daňová zátěž bezdětných je prokazatelně větší,ale právo mají mít menší.

Teoreticky jako plodného muže mě výsledek může být ukradený.Ale jsem rodič malých dcer.Jednou vyrostou(nikomu nic nepřeju)a může se stát,že budou mít stejný problém.Jak je mám potom vnímat jako rodič?Jako někoho,kdo má přírodní defekt,nebo člověk,který chce pro své dítě to nejlepší?A to nejlepší myslím i svět,kde se nebudou poníženě prosit,jestli smí mít dítě.

+1/0
28.4.2017 15:16

J21a89k68u14b 70Š52o94l75c 8891608834455

Víte, co to je demokracie? Každý má právo říci svůj názor (dokonce i hlupáci) a v následně debatě se dojde ke konsensu. Takže díky i za váš příspěvek, i když je aspoň pro mě strašný.

+6/0
28.4.2017 8:48

M75i91c22h72a14l 22S97v62o97b52o91d13a 5508318156321

Není zač pane Šolc.Naprosto s vámi souhlasím.Jinak by jste neměl možnost ukájet se zde v diskuzi.R^

0/0
28.4.2017 13:03

J35a39k86u17b 62Š24o52l52c 8581748174155

Když neuneseš jiný názor, tak své neventiluj.

+1/0
28.4.2017 13:24

M20i63c82h22a51l 86S52v91o88b82o19d12a 5778228466891

Kubíku vem si prášek,pokud máš tendenci se rozčilovat.Dokonce s tímhle tvým intelektuálním výplodem naprosto souhlasím,ale směrem k tvé zamindrákované osobě;-DR^.

0/−1
28.4.2017 13:27

J83a46k77u41b 65Š86o22l74c 8171408854105

Ta jsi řidičem tohohle autobusu, nicméně blbec je blbec a blbcem zůstane...

+1/0
28.4.2017 13:49



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.