Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vy jste teda slušný mimoň. ;-D

2 0
možnosti

Samozřejmě, že já. Pro vás nemimoně je novinka, že v supermarketech jsou označené svíčky;-D.

0 0
možnosti

Koukám, že jste to i přes dlouhou diskuzi nepochopil.

1. Příměrem k panákům a obsáhlému návodu k nim jsem si z celé situace dělal legraci. Myslím, že v blogu lze poznat dělící moment, kdy jsem přešel do vážného tónu.

2. I z citovaných částí je patrné, že kontrolky požadovaly leták s piktogramy. To jsem nijak nezpochybnil - v té vážné části.

3. Dle mého názoru se úřednice dopustily šikany (šikana je i to, jestliže úředník vyžaduje něco, co se sice píše v zákonu, ale nepřihlédne k části zákona, která pro danou situaci dopad zákona mírní, nebo neuplatňuje předchozí požadavek). Proto půjdu za tím, aby úřad situaci řádně prošetřil a případně vyvodil důsledky. Protože šikanou prodejců úřad poškozuje i nás, spotřebitele, a to je v rozporu se zákony.

4. To, že panák je určen ke konzumaci a svíčka ne, na problému nic nemění. Podle logiky kontrolních pracovnic by na každé lahvi alkoholu měla být minimálně tato varování (třeba v podobě piktogramů): uchovávejte mimo dosah dětí a může způsobit opilost.

5. Přistoupí-li úředníci k mému textu stejně jako vy, užijeme si ještě dost zábavy. ;-D

9 0
možnosti

V pořádku proto by jste se měl spravedlivě zastat všech šikanovaných prodejců, kteří dodávají svíčky do supermarketů a kamenných obchodů. Všechny tyto svíčky jsou opatřeny originálními obaly s piktogramy a údaji o výrobci. Tyto údaje jsou formou krátkých textů na obalu, nebo vložené do celofánu.

Buď chcete bojovat proti šikaně, nebo ne a nelze proti ní bojovat jen napůl. Proti šikaně, která se hodí do krámu a zároveň akceptovat šikanu, kterou jsem zmínil v článku. Nelze odmítat značení na zboží ve stánku a zároveň souhlasit se značením na zboží v obchodech.

Ve videu z úst kontrolorek ČOI nikdy nezaznělo slovo návod, ani leták. To jste jen šikovně podsunul čtenářům.

0 0
možnosti
  • Počet článků 112
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1021x
Jsem zlý,drzý,arogantní,hloupý,sebestředný,egoistický prostě jsem odrazem svých kritiků!
Jsem zastánce metody "cukru" pro lidi,kteří se zaslouží a "biče" pro lidi,kteří si koledují.

Seznam rubrik