Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Myslíte, že se ještě někdo nechá přesvědčit? Většina lidí už je rozhodnutá, komu to hodí a články, které chválí jejich kandidáta a hanobí toho druhého čtou s nadšením, že si dobře vybrali, a články, které hanobí jejich kandidáta a chválí soupeře berou jako provokaci.:-)

0 0
možnosti

Já nechci a nebudu před konečným volebním výsledkem předjímat, kdo se kdy nechal, nebo nechá přesvědčit. Z tohoto důvodu jsem ani nepsal tak, abych někoho hanobil a někoho chválil.

Fanatici byli, jsou a budou a v obou táborech. Otázka je jestli se nerozhodnutý volič chce nechat vtlačit do těchto táborů, kde ke štěstí stačí vylhaná populistická hesla, nebo si ke svému úsudku ověří pravdivost hesel a počká si v TV debatě na originální, nesestříhané názory, které nebudou nikým vytržené z kontextu. Já jen doufám, že vysílací čas debaty bude věnován především jejich postojům a názorům na aktuální společenská témata a osobní útoky budou minimální. Naivně doufám.

Celá hysterie kolem prezidentské volby je také zbytečná, protože nemáme prezidentský systém a pouze volíme osobu, kterou budou na poště mlátit razítkem.

0 0
možnosti
  • Počet článků 112
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1021x
Jsem zlý,drzý,arogantní,hloupý,sebestředný,egoistický prostě jsem odrazem svých kritiků!
Jsem zastánce metody "cukru" pro lidi,kteří se zaslouží a "biče" pro lidi,kteří si koledují.

Seznam rubrik