Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Termín "nacista" se stal velmi používaný. Může mi někdo vysvětlit co to znamená nebo to mám chápat pouze jako nadávku?

0 0
možnosti

Dobrý den. Tento termín jsem použil ve spojení se Sládkovci, kteří rozhodně nemají legitimitu protestovat, jako poctiví křesťané.

Když se podíváte na video v článku Karla Ábelovského, tak divadelní kritik Vladimír Mikulka přesně popsal tu hodnotu protestu. Jinou hodnotu by protest měl, kdyby se do řady postavili skuteční věřící katolíci, nikoli budoucí kandidáti v nadcházejících komunálních volbách.

0 0
možnosti

Taková blbé otázka: je někdo mezi autory blogů kdo to představení viděl?;-)

0 0
možnosti

Pane Svoboda, děkuji za odpověď. Já osobně jsem inscenaci neviděl a ani neuvidím, ale vzhledem k množství blogů,diskuzí, komentářů, ČT reportáží a videí na youtube se z hry stalo další společenské téma a věřím, že i vy v budoucnu, napíšete svůj pohled na věc.

Věřím tomu hlavně z důvodu, že znám vaše blogy a nechcete, aby byla svoboda jednotlivce ukrajována salámovou metodou. Vím také, že za komunistů se "tajně" hrály zakázané hry. Bohužel současní disidenti řvou a chtějí "zakázat" výstup chlapců v modrém tričku a já se pak následně ptám. V čem se chtějí lišit od komunistů?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS