Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak ono nejde jen o snížení do třeba (a je to to nejdůležitější) ale i i to z jakého zdroje ta energie je.

To byste ale musel přemýšlet o tom proč vlastně protestují.

1 1
možnosti
MS

V pořádku. Loňská spotřeba v ČR byla cca 73TW, do které se určitě zapojili i protestující.

Dejte mi vědět jakým zdrojem nahradíte 6 193 MW a dejte mi vědět. Já si to zatrhnu v kalendáři. A místo přemýšlení o nesmrtelnosti chrousta zkuste obyčejnou matematiku.

4 2
možnosti
  • Počet článků 112
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1021x
Jsem zlý,drzý,arogantní,hloupý,sebestředný,egoistický prostě jsem odrazem svých kritiků!
Jsem zastánce metody "cukru" pro lidi,kteří se zaslouží a "biče" pro lidi,kteří si koledují.

Seznam rubrik