Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bohužel tohle musím potvrdit. Před necelými dvěma měsíci jsem se zúčastnila kurzu od ČK a pak obeslala veškeré nemocnice v Praze s nabídkou pomoci. Z osmi zařízení mi slušně odpověděli jen dvě - že jsou zcela saturováni a pomoc momentálně nepotřebují. Zbylých šest se neozvalo vůbec. A i z ohlasů dalších dobrovolníků skrz interní systém ČK vím, že naši pomoc nemocnice moc nevyužívají, využívají ji hlavně domovy seniorů...

0 0
možnosti
MS

Děkuju za reakci paní Řiháková. Upřímně jsem čekal, že se budu mýlit a dobrovolníci budou třeba v únoru už pomáhat v nemocnicích.

Na lhaní veřejnosti jsem si už zvykl, ale kdo může mít žaludek lhát přímo zdravotníkům v první linii, to nechápu. O ty zdravotníky jde především. Na jedné straně si je berou do huby mluvčí nemocnic, ředitelé, předseda LOK, vláda a opozice a na straně druhé je nikdo nevystřídá, ačkoli - jak píšete - střídači aspoň v základních zdravotních úkonech jsou.

Pokud můj článek aspoň vyšle první impuls, aby se zodpovědní chytili za nos, tak jedině dobře.

0 0
možnosti
PK

Píšete že jste zlý, arogantní ... - tak alespoň opravte tu předložku v nadpisu ...

0 0
možnosti
MS

Děkuju to mi uniklo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 112
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1021x
Jsem zlý,drzý,arogantní,hloupý,sebestředný,egoistický prostě jsem odrazem svých kritiků!
Jsem zastánce metody "cukru" pro lidi,kteří se zaslouží a "biče" pro lidi,kteří si koledují.

Seznam rubrik