Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jestli si myje ruce a nohy, tak se na hygieničku hodí. Basta.

0 0
možnosti
PS

P61e97t82r 43S62k98á98l23a

5. 3. 2021 9:00

Vtip na facebooku paní Svrčinové mi nevadí, vadí mi ale, jak se k celé záležitosti postavila. Připomíná mi to nástup Blatného do funkce a jeho "odvážný postoj" k podpisu petice proti Babišovi.

4 0
možnosti
Foto

Sám jsem nechápal, co je na tom vtipu rasistické.

0 0
možnosti
MV

v soucasnem slozeni tech, co nam vladnou, je pani Svrcinova, bohuzel pro nas, idealnim partakem

me by zajimaly duvody, proc byla odvolana pani Razova

2 0
možnosti
Foto

Pořádat v té době takový festival byla stejná hloupost jako onen stůl na Karlově mostě. Prostě tehdy rychle otrnulo...

3 0
možnosti
MS

Otázka je proč KHS tu hloupost nezarazila už v zárodku a nechala ji dotáhnout až k samotnému otevření? A místo omluvy ještě veřejně prohlašovat, že odstupovat nehodlá, ať ji Babiš odvolá?

Mě to připadá, že paní Svrčinová je chováním ženská podoba Andreje Babiše. Nejsem si jistý, že tahle osoba na postu hlavní hygieničky uklidní veřejnost.

3 0
možnosti
  • Počet článků 112
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1021x
Jsem zlý,drzý,arogantní,hloupý,sebestředný,egoistický prostě jsem odrazem svých kritiků!
Jsem zastánce metody "cukru" pro lidi,kteří se zaslouží a "biče" pro lidi,kteří si koledují.

Seznam rubrik