Poslední cesta pro prezidentskou vlajku.

Předem tohoto článku se omlouvám dotčeným čtenářům za výzvy k násilí,které byly adekvátním důvodem pro postup redakce Idnes. Nicméně nemůžu odpustit hanebný čin,jehož následkem je nenávratná škoda,nejen na majetku,ale hlavně na...

odkazu našich předků.

Proč jsem tak šokovaný?Pamatuji si doby,kdy jsem ještě jako kluk chodil do skauta,kde jsem jezdil na letní tábory.Na těchto táborech jsem si užil spoustu legrace a našel spoustu kamarádů.Tento životní styl mi vydržel i v dospělosti,kterou jsem trávil ježděním na vandry.Na těchto akcích jsem si užil spoustu zábavy při nočních akcích při kterých se obvykle kradla vlajka.Vlajka to byla buď táborová,nebo vlajka Junáckého střediska,nebo vlajka trampské osady.Vždy jsme respektovali hodnoty jako kamarádství.Proto nás nikdy nenapadlo vlajku zničit,nebo jen poškodit,a to i v případě,že se jak v osadě,tak i ve skautu objevovali lidé arogantní a sebestřední!

Prezidentskou vlajku nelze vnímat jako vlajku,kterou vyvěsíte ve státní svátek,nebo na mistrovství světa.Má svoji historii.Je to jeden ze symbolů našeho osamostatnění po rozpadu Rakouska - Uherska.V každé éře naší historie měla svůj specifický vzhled,ale vždy to byl symbol,který charakterizoval prezidentský úřad a mohl se téměř dožít celého jednoho století.

Jak se potom můžeme divit,že volíme stále stejné strany,nebo lidi a je nám to jedno,protože nemáme v co věřit?Věříme prázdným slibům na plakátech a skutečné symboly ničíme!Volíme arogantního prezidenta,ale místo jeho ješitnosti trestáme naši hrdost!Volíme pokrytecká politická gesta a ničíme symbol prezidentů, na které se dovoláváme a jejichž jména si - ve jménu pravdy a lásky - dáváme do huby.Kéž by těm ničitelům a všem,kdo to schvalují,ráčilo do rukou vjeti.....

Bez ohledu na to,co si kdo myslí o současném prezidentovi,dnes je vlajka rozstříhaná a nenávratně pryč!Jako kdyby Američanům někdo rozstříhal deklaraci nezávislosti.....

Některé chyby jsou odpustitelné a některé ne.

Autor: Michal Svoboda | pondělí 27.6.2016 20:46 | karma článku: 35,88 | přečteno: 1152x
  • Další články autora

Michal Svoboda

Šílené tempo zdravotníků

26.9.2023 v 10:30 | Karma: 10,22

Michal Svoboda

Pacifistický hyenismus zakončení

10.4.2022 v 15:33 | Karma: 16,39
  • Počet článků 112
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1021x
Jsem zlý,drzý,arogantní,hloupý,sebestředný,egoistický prostě jsem odrazem svých kritiků!
Jsem zastánce metody "cukru" pro lidi,kteří se zaslouží a "biče" pro lidi,kteří si koledují.

Seznam rubrik