Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AR

Don don

3. 11. 2009 22:27
mám

dojem, že každý by měl mít právo počít potomka. Nejsem si jist, ale je to snad dokonce dáno listinou zákl. práv a svobod, ale třeba ne. Ale každopádně ANO!

0 0
možnosti
PK

dolch

3. 11. 2009 22:46
Re: mám

Ano Done. Přiznám se, že tak jako řada dalších zde diskutujících jsem trochu zklamán náplní i úrovní zpracování článku. Ale je to částečně způsobeno tím, že čtu nedbale nadpisy :-)

0 0
možnosti
BT

Barbarka_CZ

3. 11. 2009 22:20
trochu moc zjednodušené

Kdyby měli mít děti pouze ti, co jsou dle vašeho popisu "způsobilí", tak je to cca pětina populace ve věku kolem čtyřiceti let. Což znamená, že bysme velice rychle vymřeli.

0 0
možnosti
M

Mončí

3. 11. 2009 22:20
Proč by měl být

22 letý člověk nevyzrálý?Vdávala jsem se v 21 letech,kluka měla o 2 roky později a byla jsem natolik vyzrálá,že jsme nikdo hlady nepošel,syna mi neodebrali a teď je úspěšně ve druháku na SPŠ.;-DNěkdo je nevyzrálý ještě v padesáti,někdo má rozum ve dvaceti,i dřív.Kdyby kluk přišel třeba v 19 s tím,že bude taťka,tak šílet nebudu.Sice to je trochu brzo,ale rozhodně bych ho nefackovala.

0 0
možnosti
MS

blob

3. 11. 2009 22:37
Re: Proč by měl být

Jo. Tak nějak to je.;-D

0 0
možnosti
L

lesicatko

3. 11. 2009 22:11
Jednoduchá odpoveď

"Má člověk,který vykazuje znaky citové nevyzrálosti,právo zplodit nový život,nehledě na to jestli si je vědom nejisté budoucnosti"

.

Samozrejme, že má. Občas sa aj na Slovensku objavia názory tohto typu aké má autor , hlavne s poukazom na rómske getá - ale veľmi jednoznačne a rýchlo sú vyvrátené tým, ako by sa akoukoľvek snahou obmedziť právo mať deti dostala spoločnosť k totalite.

Inak nerozumiem, čo má autor proti babyboxom - veď umožňujú prekonať ženám neraz  tažkú situáciu a pre deti znamenajú žiť. A  v  rodine.  

0 0
možnosti
P

PetraHor

3. 11. 2009 21:49
Mám dotaz.

Jaký model výchovy panuje na Moravě?

0 0
možnosti
  • Počet článků 112
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1021x
Jsem zlý,drzý,arogantní,hloupý,sebestředný,egoistický prostě jsem odrazem svých kritiků!
Jsem zastánce metody "cukru" pro lidi,kteří se zaslouží a "biče" pro lidi,kteří si koledují.

Seznam rubrik