Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

bull004@seznam.cz

4. 9. 2011 16:02
Vím o realitce, která cikány využíva k zisku.

Koupí barák, vesměs zralý na opravu v nějaké lokalitě, nastěhuje si tam své putovní cikány, vesměs ten nejhorší odpad, a čeká. Asi za půl roku až rok nabídne sousedům odkoupení jejich domů. Samozřejmě pod cenou. Někteří nevydrží cikánský teror a prodají. Realitka po roce až dvou přestěhuje cikány do jiného domu jinde, aby jí vydělávali, barák po nich opraví a prodá společně s domy co vykoupila. V podstatě bezpracný zisk pár milionů za jeden rok. Zákonem absolutně nepostižitelné.A baráky v lokalitě bez cikánů se prodávají dobře. Je fakt, že toto je trochu starší případ, už jsem o té realitce asi 3 roky neslyšel, ale možná jen změnila místo podnikání a třeba podniká zrovna někde blízko vás?

1 0
možnosti
U-UV

Urb - Uničtoženie vraga

4. 9. 2011 16:28
Re: Vím o realitce, která cikány využíva k zisku.

Něco podobného mě napadlo též, jak zlikvidovat konkurenci. Platit 4 neviditelné, po dobu asi dvou měsíců, aby seděli konkurenci na schodech. Dva měsíce bez tržby by je položilo břichem nahoru.

0 0
možnosti
RS

Rudla01

4. 9. 2011 15:53
Pochody proti realitkám nejsou

protože realitky tam nekradou a nepřepadávají lidi

1 0
možnosti
LS

Jednoho krásného dne ...

4. 9. 2011 15:52
tak to jste mě pobavil

za kriminalitu romů mohou majitelé nemovitostí. HAHAHA. a za drahé rohlíky zase můžou pekaři

0 0
možnosti
  • Počet článků 112
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1021x
Jsem zlý,drzý,arogantní,hloupý,sebestředný,egoistický prostě jsem odrazem svých kritiků!
Jsem zastánce metody "cukru" pro lidi,kteří se zaslouží a "biče" pro lidi,kteří si koledují.

Seznam rubrik