Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J38a94n 54C28h70o82b40o64t

28. 4. 2017 16:16

Na Váš článek jsem narazil náhodou, co mi na něm ale kroutí oči, je totální absence mezer v interpunkci. Pokud to není umělecká nadsázka, něco jako Ruda z Ostravy, nechtěl byste začít dělat za interpunkčními znaménky mezery? Mezera patří za - pozor, nikdy před - každou tečku, čárku, vykřičník - a VNĚ uvozovek.

Pak asi bude mnohem větší požitek Vaše texty číst.

Přeji Vám hodně zdaru!

0 0
možnosti

Dobrý večer. Tenhle zlozvyk mám ještě ze školy za komunistů, kde se mezery neřešily. To teprve teď s novým fontem a způsobem psaní je to problém. Zvyk je železná košile. Ale je to pravda. Dnešní formuláře, smlouvy a elektronické vzkazy jsou zhotoveny podle nového způsobu psaní. Dnešní děti s tím problém mít nebudou, to jen vykopávky jako já.

0 0
možnosti

Tak se tohle téma rozjelo skoro všude, na Centrumu je rozhovor s Chalánkovou, s bombastickým titulkem. že single ženy jsou proti přirozenému řádu věcí. To jsem si ani neposlechla, už jsem starší osoba a musím dbát o svoje zdraví. Je zajímavé, že většina diskutujících před časem horlivě souhlasila, že holky jsou na světě proto, aby z nich byly maminky a teď se morálně rozhořčují nad tím, že holka, která nemá vhodného tatínka, by chtěla miminko. Ale kde ho vzít, když většina mužů děti mít nechce? Kdyby tady pánové, kteří dští morální rozhořčení na ženy radši zaměřili pozornost do svých řad a radili mladým mužům, aby se ženili a měli děti. A úplně nejvíc mě dostávají pánové, co tvrdí, zvulgarizovaně řečeno, že která nemůže podržet ani opilci na taneční zábavě, tak si dítě nezaslouží. Já nevím, proč by se měl kdo starat, když si žena zažádá o umělé oplodnění a sama si ho zaplatí. Ty, které se mateřstvím živí, umělé oplodnění nepotřebují, ty se spokojí s tím opilcem.

2 0
možnosti

Děkuju za příspěvek R^ O to víc mě zaráží,když tu morální síru dští některé ženy,od kterých bych čekal více empatie,než od mužů.

Ona ta menšina mužů,která dítě chce se ještě dá rozdělit na mnohem menší menšinu těch,kteří chtějí dítě doma vyrobené a ty,kteří jsou schopni překousnout svoje ego(a ego svých rodičů) a podpořit neplodnou partnerku doprovodem do centra.

Jednou moje dcery dospějí a třeba budou mít stejný problém.Nechci jim předávat svět,ve kterém se poníženě budou dovolovat o miminko.

0 0
možnosti

Děkuji za příspěvky a hezký den všem.Jsem rád,že se tu kromě zamindrákovaných trolů také konečně objevili rozumní lidé,kteří se mnou sice nesouhlasí,ale jsou schopni to podat normálně.Jsou to samozřejmě silné argumenty(zdravotní rizika,sociální situace,mravní výchova a asi by se našly další.....)Než ale začneme vynášet rychlé soudy,jako lidi,kterých se článek opravdu týká,je třeba si objektivně uvědomit,že pokud neplodností netrpíme,nevidíme ten společenský cejch méněcennosti a že ten cejch se promítá také do vztahu.Z tohoto pohledu někomu radit najdi si partnera je opravdu směšné.

Ano dítě má právo na oba rodiče.Ale rodič není robot!Myslím si,že je spousta vdov,které upřely právo na dalšího otce a přesto vychovaly slušné lidi.Tím ovšem netvrdím,že to má být normou.Jen chci poukázat na fakt,že pokud jsou stejné povinnosti(sociální,zdravotní odvod),pak mají být stejná práva.

1 0
možnosti

Myslím, že byste si měl přečíst článek paní Šichtařové...

2 0
možnosti
Foto

Zcela Vám unikla podstata problému.

1 0
možnosti

Dítě by nemělo být terapeutická pomůcka pro matku s bijícími biologickými hodinami na poplach. Bude to jednou samostatná bytost a dopředu účelově připravená o jednoho biologického rodiče. Neříkám, že otec je 100% nutný a často se na výchově nepodílí.

Nicméně naše společnost už je i tak namířená směrem k vyhynutí a kam povede možnost, aby single ženy měly dítě lusknutím prstů? Že se porody budou přesouvat někde v 50 rokům. Proč by se někdo namáhal zakládat rodinu, když dítě má jisté in vitro? O zdravotních hlediscích nemluvě.

3 0
možnosti

Z čeho usuzujete, že je společnost namířena směrem k vyhynutí? A možnost, že sigle ženy mohou mít dítě lusknutím prstů, je tady odjakživa. Proč by se porody měly přesouvat k 50 rokům?

1 1
možnosti

P32e48t91r 86S35u42s40k45e

28. 4. 2017 9:37

Pár věcí Vám asi uniklo.

Nezaznamenal jsem, že by někdo byl proti umělému oplodnění u párů, které nemohou mít děti (nějak se mi nelíbí termín "neplodný" pár).

Stejně tak asi nikdo z těch, které si berete na mušku, nebude doporučovat místo oplodnění adopci samotné ženě. Už proto, že podmínky pro adopci jsou asi přísnější než pro umělé oplodnění a oblbnout systém nebude sranda. Něco o tom vím, návštěvy sociálky pro ověření podmínek pro adoptované dítě nejsou obvykle formalita.

A vyšší daně pro bezdětné? Pokud to beru tak, že rodiče mají úlevu na dani, zní to výrazně lépe (a málokdo to bude rozporovat), ale v podstatě je to totéž, že?

A včem si opravdu neporozumíme, je můj názor, že alespoň na počátku by dítě mělo mít šanci na oba rodiče, kteří ho chtěli.

A ještě v jednom se neshodneme - já Vás nebudu nazývat "samozvaným bojovníkem za lepší svět", přestože máme jiný názor. Prostě s tím jenom nesouhlasím.

5 0
možnosti

Co to znamená, že by dítě mělo mít šanci na oba rodiče, kteří by ho chtěli - co to znamená, ta šance, jak si tom mám představit? Jakože ty rodiče nemá jisté, jeslti ho chtějí, že má jen blíže neurčenou pravděpodobnost na ně? A proč jen na počátku, proč ne i později? Má být rozvod či rozchod trestný čin?

0 0
možnosti

J84a26k13u53b 69Š69o93l33c

28. 4. 2017 8:48

Víte, co to je demokracie? Každý má právo říci svůj názor (dokonce i hlupáci) a v následně debatě se dojde ke konsensu. Takže díky i za váš příspěvek, i když je aspoň pro mě strašný.

6 0
možnosti

Není zač pane Šolc.Naprosto s vámi souhlasím.Jinak by jste neměl možnost ukájet se zde v diskuzi.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 112
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1021x
Jsem zlý,drzý,arogantní,hloupý,sebestředný,egoistický prostě jsem odrazem svých kritiků!
Jsem zastánce metody "cukru" pro lidi,kteří se zaslouží a "biče" pro lidi,kteří si koledují.

Seznam rubrik