Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J44a24n 17R41á15ž

7. 12. 2017 12:07

Nechci polemizovat s žádným názorem o doktríně používat násilí při prosazování zájmů USA v jejich zahraniční politice ale:

Já si prohlášení Trumpa o přestěhování US ambasády do Jeruzaléma vysvětluji tak, že dává najevo konec americké trpělivosti s Palestinským kličkováním při mírových jednáních, která by měla zmrazit válečný stav mezi Palestinci a Izraelci a ukončit teror. Kdyby se přidala i EU, což se díky antisemitismu evropských levicových liberálů bohužel nedá předpokládat, byl by mír nastolen rychle.

2 1
možnosti

To nerozporuju, jen jsem chtěl poukázat na to, že Trump nevybočuje z politiky USA. A rozhodně nejásám nad jeho prvním krokem odmítnutí rezoluce o migraci na jejímž vzniku měla USA velký podíl.

Osobně si myslím, že po druhé invazi se komunikace mezi členskými státy RB OSN změnila radikálně k horšímu, protože Bush dal "jasný" signál, že agrese může projít. Proto si myslím, že Putin a Kim čong un (jsou členy OSN) pouze dělají, co odkoukali od Bushe. Byla USA například potrestána za Falůdžu?

A ještě jedna moje poznámka na závěr. Jestli někdy dojde k otevřené třetí světové válce, tak jak ji známe z dějepisu, tak to bude právě kvůli Afghánistánu a jeho bohatství. Ale je to jen můj odhad.

0 1
možnosti
  • Počet článků 112
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1021x
Jsem zlý,drzý,arogantní,hloupý,sebestředný,egoistický prostě jsem odrazem svých kritiků!
Jsem zastánce metody "cukru" pro lidi,kteří se zaslouží a "biče" pro lidi,kteří si koledují.

Seznam rubrik