Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

Vaší úvaze nerozumím. Požadujete snad, aby i Vašim dětem byly placeny obědy? Samozřejmě z nutně zvýšených (i Vašich) daní.

1 8
možnosti
MS

Ano, buď ať jsou placeny i mým dětem, nebo žádným. Myslí si snad někdo, že o moje děti nejde, nebo že lidi s rozpočtem 40 000 jsou vysmátí? Po splacení přímých daní,splátky hypotéky na byt,nákladů na bydlení a energie, mám akorát tak abych se přizpůsobil rostoucím cenám jídla. Takže když si chci přilepšit, musím pravidelně chodit na přesčas. Takže mám legitimní zlost, když pak ráno při čekání na auto do práce, vidím stále stejné tváře, které vycházejí z hospody.

13 1
možnosti
  • Počet článků 112
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1021x
Jsem zlý,drzý,arogantní,hloupý,sebestředný,egoistický prostě jsem odrazem svých kritiků!
Jsem zastánce metody "cukru" pro lidi,kteří se zaslouží a "biče" pro lidi,kteří si koledují.

Seznam rubrik